dimecres

Nou repte

Aquesta mateixa tarda me n'ha passat una de grossa. A les sis m'han trucat per proposar-me ser preparador físic d'un grup de nois de 14-15 anys del Club Hoquei Tona i a dos quarts de set ja estava entrenant. La veritat és que trobava a faltar l'esport base. Vaig ser entrenador de categories inferiors de futbol durant 8 anys fins que en vaig acabar força cremat. Ara, tres anys després de deixar-ho no m'ho he pensat dues vegades per tornar a l'esport base. L'hoquei no és un esport que domini però només seré preparador físic dels nois i no entraré en temes tècnics i tàctics. Pel que he vist avui m'hauré de posar fort en la conscienciació de l'escalfament, a aquesta edat els nois no són conscients de la importància de l'escalfament i es posen a patinar i a agafar l'estic sense miraments, suposo que alguns no en seran conscients fins a trobar-se amb la desagradable sorpresa d'algun esginç o alguna lesió muscular. A mi a la seva edat em va passar i em va servir de lliçó, amb ells intentaré allò tan idíl·lic que és la prevenció, espero que funcioni.
L'esport base és una escola d'aprenentatge per qualsevol MEF, aconsello moltíssim compaginar-ho amb els estudis o la feina de MEF perquè aporta molta experiència a la pràctica docent, a més, sent tan diferent de l'escola amplia les pròpies possibilitats com a MEF. Si no sabeu com contactar amb algun club només us heu d'acostar per les instal·lacions esportives del vostre barri/poble/ciutat alguna tarda i segur que trobareu algú encantat de comptar amb un/a MEF.
Bé, m'espera una temporadeta plena d'activitat: escola, entrenament, teatre, ràdio, web ... espero estar a l'alçada.