dimarts

Buscant títols pel post

La versió "Copa, Lliga i Champions" del Crackòvia està fent estralls entre els escolars catalans i no és difícil trobar grupets de nens i nenes que la canten de dalt a baix pels passadissos, a l'hora del pati, esperant abans d'entrar a classe, a tothora, vaja. A casa també la cantem i la pubilla, per imitació, la canta picant de mans, sense encertar el ritme, tot sigui dit.. i escrit.
M'imagino que d'aquí a un temps- anys potser- alguns dels que ara són marrecs de primària i canten la versió del Crackòvia sentiran la versió original de Queen i diran:
- Quin plagi, mare meva... quan ho sàpiguen els de l'SGAE a aquests imitadors els caurà el pèl.

Em ve al cap el cas del "Knockin' on Heaven's Door". De la meva generació molta gent sempre havia pensat que era dels Guns n'Roses fins que van veure un paio baixet, tot despentinadot amb una harmònica i una guitarra que la cantava; era un tal Bob Dylan.



Demà sabrem si la primera part de la cançó seguirà sonant bé; caixa o faixa.

3 comentaris:

Montse ha dit...

Que bo! Que bo! Que bo! Entenc perquè els meus no se'm van entusiasmar gens amb "Al vent", que els vaig fer escoltar ahir...

Per cert... "Knocking on heaven's door" dels Guns and Roses!!! Serà possibleeeeeeeeeeee??? (ahir quan escoltaven "Al vent" vaig estar a punt de preguntar-los si coneixien "Blowing in the wind", però hauria estat massa...)

A veure què passa demà a València!

Ricard ha dit...

Oh el gran Knocking on heaven's door", el tinc amb single. Alguns dels nostres alumnes no saben que són els vinils.
A veure si hi ha sort demà i començen amb bon peu les prediccions de la cançó del Cackovia

JRoca ha dit...

Montse,
jo als meus els vaig posar "Vinyes verdes vora el mar" musicada per en Lluís Llach i fatal, no els va agradar gens.
Ricard,
del tema vinils em sembla que en faré una enquesta, segur que no saben què són.
Ah, contesto tard... "Copa, lliga i Champions!" ;-)
Salut