dilluns

Monòlegs i assajos


Ahir vaig assistir a la nit de monòlegs al parc de les Feixetes i va ser realment espectacular la gran assistència de públic, no m'ho esperava. Els monologuistes van estar especialment fins i van arrancar un munt de rialles a la gent que omplia l'amfiteatre. L'única nota negativa va ser la no presència de l'Anna Sallent a fer el monòleg ja que va tenir una indisposició a causa del seu estat d'embaràs.
I avui assaig amb la Guarderia Teatre. Ahir vam canviar uns quants punts del meu guió i vam assajar canviant el sexe d'un dels personatges principals, crec que quedarà molt millor. En aquests assajos amb molta gent la diversió hi és assegurada i un dels actors va improvisar un acudit que va fer molt riure, tot seguit li vaig dir que ja el podia introduir al guió doncs era molt bo; aquestes aportacions enriqueixen i demà segur que encara en sorgirà alguna de nova i m'hi jugo el que vulgueu que l'Ernest Villegas serà qui la farà més grossa.
Foto: "Un moment de l'assaig" de JRoca

5 comentaris:

miquelet ha dit...

Intenta gravar un assaig, per a poder compartir el vostre riure.

Salut i felicitats pel teu blog.

JRoca ha dit...

Miquelet,
gràcies per comentar. El que farem serà gravar l'acte sencer i penjar-lo a la pàgina web del grup, d'aquesta manera tothom el podrà veure.
Salut

zel ha dit...

de moment bon dia, hem estat de festes i he fet campana de visites, però tornaré a llegir l'endarrerit...
Bones diades!

Lídia Clua ha dit...

En Villegas, quin un per fer merder!! A veure si ens podem arribar fins a la plaça de Tona aquesta nit... Em tens ben intrigada, a veure amb què ens sorprendreu... Després del segrest del confetti qualsevol cosa.

Abraçades i molta merda per aquest vespre

JRoca ha dit...

Zel,
ja he vist al teu bloc que la festa ha estat sonada, només de pensar en l'Empordà ja em poso de bon humor i si a sobre hi ha festa doncs ja ho té tot.
Lídia,
aquesta nit prepara't per un espectacle friki, crec que hi haurà un abans i un després, serà trencador. Si em veus ja diràs què t'ha semblat.
Salut