dilluns

Monòlegs i assajos


Ahir vaig assistir a la nit de monòlegs al parc de les Feixetes i va ser realment espectacular la gran assistència de públic, no m'ho esperava. Els monologuistes van estar especialment fins i van arrancar un munt de rialles a la gent que omplia l'amfiteatre. L'única nota negativa va ser la no presència de l'Anna Sallent a fer el monòleg ja que va tenir una indisposició a causa del seu estat d'embaràs.
I avui assaig amb la Guarderia Teatre. Ahir vam canviar uns quants punts del meu guió i vam assajar canviant el sexe d'un dels personatges principals, crec que quedarà molt millor. En aquests assajos amb molta gent la diversió hi és assegurada i un dels actors va improvisar un acudit que va fer molt riure, tot seguit li vaig dir que ja el podia introduir al guió doncs era molt bo; aquestes aportacions enriqueixen i demà segur que encara en sorgirà alguna de nova i m'hi jugo el que vulgueu que l'Ernest Villegas serà qui la farà més grossa.
Foto: "Un moment de l'assaig" de JRoca

5 comentaris:

miquelet ha dit...

Intenta gravar un assaig, per a poder compartir el vostre riure.

Salut i felicitats pel teu blog.

JRoca_Font ha dit...

Miquelet,
gràcies per comentar. El que farem serà gravar l'acte sencer i penjar-lo a la pàgina web del grup, d'aquesta manera tothom el podrà veure.
Salut

zel ha dit...

de moment bon dia, hem estat de festes i he fet campana de visites, però tornaré a llegir l'endarrerit...
Bones diades!

Lídia Clua ha dit...

En Villegas, quin un per fer merder!! A veure si ens podem arribar fins a la plaça de Tona aquesta nit... Em tens ben intrigada, a veure amb què ens sorprendreu... Després del segrest del confetti qualsevol cosa.

Abraçades i molta merda per aquest vespre

JRoca_Font ha dit...

Zel,
ja he vist al teu bloc que la festa ha estat sonada, només de pensar en l'Empordà ja em poso de bon humor i si a sobre hi ha festa doncs ja ho té tot.
Lídia,
aquesta nit prepara't per un espectacle friki, crec que hi haurà un abans i un després, serà trencador. Si em veus ja diràs què t'ha semblat.
Salut