dimarts

"Sol davant el perill"



A partir d'aquesta setmana deixaré de tenir els reforços que tenia de psicomotricitat i de l'EF de cicle inicial. De les quatre hores que faig de psicomotricitat setmanal tenia dues hores de reforç que coincidien amb els menuts de P3 i també tenia reforç en dues hores de cicle inicial. Amb els d'inicial simplement agafaré un atac de nervis ja que costa moltíssim fer-los estar atents, som una escola petita i cíclica però n'hi ha 21. Amb els menuts em trobaré sol amb 16 criatures i en un lloc inadequat per fer les sessions com és el menjador o el vestíbul de l'entrada.
Demà tinc la primera prova de foc i tinc clar que la metodologia haurà de canviar per guanyar en seguretat. Deixaré menys estona de "llibertat creativa" per passar a més estona de comandament directe, es farà el que es podrà però d'entrada la meva decepció és majúscula.

2 comentaris:

dizzy ha dit...

Ànims Jordi! segur que te'n surts.. ja sé que no consola , pero n' hi ha que estan pitjor.. a la meva escola els de p3 fan psico en grups de 25-26 cada vegada, amb una mestra sense reforç de cap mena i cada vegada es treuren sabates i es posen mitjons antilliscants.. que ja et pots imaginar la feinada que suposa això amb es peques!!
BONA SORT!!

MEF ha dit...

Tens raó "dizzy", hi ha gent que està molt pitjor que jo i potser no es queixen tant. Suposo que em queixo perquè les condicions de treball no són idònies pel que fa a infraestructures. Això és una mica com tot, si no has provat el que és treballar de gust no saps el que és i no et fa res treballar a disgust. Jo he estat a escoles on es treballava molt bé i amb condicions molt bones d'espai i material, i és clar, em costa encara més acostumar-me a aquestes situacions. Si sempre has conduit amb direcció assistida i agafes un cotxe que no en té ho notes molt, a mi em passa el mateix, trobo molt a faltar l'escola on estava abans.