dimecres

La Guarderia Teatre desplega el seu bon humor a la plaça i a TV3

Ahir va ser un gran dia per la Guarderia Teatre ja que vam fer un acte de Festa Major que va tenir molt d'èxit amb una plaça plena de gom a gom. Vam començar amb problemes tècnics amb els micròfons inhalàmbrics però el missatge de l'espectacle va quedar clar i vam fer riure a la gent que omplia la plaça Major de Tona.
D'altra banda vam sortir per TV3 en el programa estival "La nit en directe" i això sempre és bo per donar-nos a conèixer.
Jo personalment estava molt nerviós per actuar perquè mai havia actuat davant de tanta gent i a més a casa. El meu paper havia de ser a priori molt petit però els problemes amb els micros van fer que estigués més estona de la prevista a dalt de l'escenari. Jo estava molt capficat per l'acollida del guió ja que el vaig fer jo tot i que l'idea principal no era meva sinó del grup en conjunt. Pel que vaig anar parlant amb la gent després de l'acte la cosa va agradar molt en tractar-se d'un espectacle molt trencador i original. Per la Guarderia ha estat una experiència boníssima en tractar-se d'un espectacle de carrer amb molta gent implicada per part nostra i amb molt de públic. Breument penjarem fotos i si podem videos de l'acte a la nostra pàgina web que estem a punt de renovar.
Quan en tingui jo penjaré alguna foto en aquest missatge mateix.

1 comentari:

Anònim ha dit...

L'actuació va estar molt bé. Em va agradar molt.
Felicitats a tots i totes!!!

Núria Garriga