dissabte

Unes quantes coses estivals amb possible importància relativa des del teu punt de vista però que a mi m'interessen força

Ara feia dies que no escrivia perquè una companyia que comença per T i acaba per fónica m'estava fent la punyeta amb un nou servei d'ADSL. Després de trucar-hi cada dia algunes vegades un operari molt simpàtic del 1004 em va dir literalment:
- Las cosas de palacio van despacio.

Bé, ja és Festa Major al millor poble d'Osona i la Guarderia Teatre muntem un innovador i trencador espectacle de 10 minuts a mitja part del ball de confetti. No us el perdeu perquè riureu de valent. Sembla ser que el programa de TV3 "En directe" retransmetrà l'acte pels volts de les dotze de la nit de dimarts, a veure com queda.

Altre tema: Els racons LlunArts. Els companys del grup han acceptat els meus guions per l'espectacle que es farà el dia 10 de setembre a l'Ajuda (Balenyà, Osona). Tinc moltes ganes de veure interpretat una cosa que he escrit i que m'ha portat moltes hores. L'espectacle el vaig titular Trajectòries i està compost de 3 monòlegs teatralitzats amb dos personatges cadascún. Em faria molta il·lusió que vinguéssiu.

Altre tema: Ja hem acabat el programa de ràdio "La Guarderia", ha estat un èxit. Tot el grup s'hi ha bolcat molt i ens ho hem passat molt bé fent-lo. Esperem que hi hagi continuïtat. De cara a la temporada tardor-hivern no perquè vull mantenir el meu programa musical però hi ha d'haver una segona part.

Altre tema: En breus dies es renovarà el web de la Guarderia Teatre. Volem afegir-hi retalls de premsa, fotos, vídeos, etc... a veure com quedarà. Se n'encarrega en Xevi i en aquest aspecte me'n refio força.

1 comentari:

Anònim ha dit...

moltíssima sort :)