dijous

La paciència és la mare de les TIC


Aquest any com a coordinador TIC em toca fer el projecte curricular d'informàtica i vaig avançant, no és una tasca fàcil i a més a la xarxa hi ha pocs referents on guiar-me, m'ho vaig fent jo sol, ah, i sense cobrar complement de càrrec perquè segons l'Administració les escoles petites no deuen ser prou importants.
Altres anys només feia informàtica amb els meus alumnes i amb cicle superior però aquest any també ho faig amb inicial. La cosa canvia amb els petits ja que s'ha de fer un treball més bàsic i d'intentar inculcar la paciència amb les màquines, sempre n'hi ha alguna o altra que no rutlla i això em porta molts maldecaps, quan dos o tres nens es posen en un PC normalment n'hi ha algun que no treballa i per tant no aprèn, s'hi ha d'estar a sobre. El meu objectiu és a llarg termini ja que va encaminat a que els de cicle superior tinguin un bon domini en acabar la primària. De moment de ganes no me'n falten, el que sí que em falta és millors ordinadors, la majoria em triguen entre 8 i 15 segons per entrar al Mozilla, increïble.