dimecres

Incentiu per seguir treballant

Alguna vegada algú m'ha dit que tenint en compte la repercussió de la pàgina web "Educació Física, no gimnàstica!" podria guanyar algun caleró extra amb la meva feina si fiqués publicitat a la web o escrivís algun llibre sobre EF. El tema de la publicitat tinc clar que el descarto i el del llibre s'ha de veure però en tot cas la finalitat principal no seria l'econòmica sinó la d'arribar a més gent. Veig que el que faig funciona amb els meus alumnes i m'agrada saber que també funciona amb altres alumnes d'arreu del món. A més, aquesta feina permet un grau molt alt d'innovació i aquí és on gaudeixo més donant a conèixer la meva tasca a gent que en pot fer un bon ús educatiu.
Un dia em va arribar un article del vice-president mundial per Sud-Amèrica de la Federació Internacional d'Educació Física (FIEP) que alhora és el delegat nacional d'Argentina que em va deixar més que sorprès.
L'article diu això.
M'agafo aquestes paraules com a un compromís molt gran. Entenc que en Jorge Díaz Otáñez va anomenar el meu nom com a un exemple entre moltíssims professionals i que potser si escrivís l'article ara anomenaria altres persones però què voleu que us digui, em va fer il·lusió i m'ho prenc com a un incentiu per seguir treballant. Per sort, des de l'article a avui han sorgit moltes altres pàgines web sense ànim de lucre amb recursos més que interessants i útils per fer una educació física millor i més reconeguda.

4 comentaris:

ariadna ha dit...

Hola noi, jo crec que hauries d'escriure un llibre, i crec que tindrà molt èxit, que el llegirà molta gent i serà molt útil per a molts, "saps".
Crec que ets un gran professional i aquest curs que hem passat junts he aprés molt de tu.
No canviïs mai i sigues sempre tu mateix.
una abraçada "d'una amiga"

Montserrat ha dit...

els mestres hem d'animar-nos i motivar-nos amb totes les petites mostres de suport rebudes d'on sigui, hi ha massa pals per tot arreu per tant gaudim del reconeixement que costa tan de fer per la majoria de gent

Anònim ha dit...

Enhorabona Jordi vull ser com tu. Ets un referent gran.

JRoca_Font ha dit...

Ariadna,
moltes gràcies per escriure. Aquest any aproves les opos segur, ja ho veuràs.
Avui mateix t'envio un e-mail amb allò que t'he de deixar llegir des de fa temps.
Montserrat,
és ben cert, hem de gaudi del reconeixement i això ens anima a seguir al peu del canó.
David,
no sé què dir-te, porto més de sis anys a la xarxa i això fa que sigui conegut en el col·lectiu, tot i això encara he de fer molt més per ser un referent, crec que entre tots els que tenim web i/o alguna cosa a aportar fem el referent per la gent que comença o la gent que vol progressar dia a dia.
Salut