dimecres

Criteris il·lògics en cursos telemàtics

Acabo de rebre un e-mail on em diuen que no em concedeixen el curs telemàtic al qual m'havia inscrit:
"En relació amb la vostra sol·licitud del curs telemàtic D111 Iniciació a la Linkat, us fem saber que la demanda d’aquest curs ha superat amb escreix l’oferta. Per tal d’atendre el màxim nombre possible de sol·licituds s’ha augmentat considerablement l’oferta de cursos. No obstant això, han quedat persones sense plaça, com és el vostre cas.

Per assignar les places s’han seguit els criteris que s’indiquen a la pàgina web on s’informa sobre els cursos.

http://www.xtec.cat/formacio/formaciotic/informacio.htm

Lamentem que no hagueu pogut tenir plaça en l’activitat que heu sol·licitat enguany i esperem poder-vos assignar una plaça el curs 2010-2011."

No em val, què voleu que us digui, tenia moltes ganes i necessitat de fer aquest curs i en els criteris no hi veig com a prioritat el fet de ser coordinador TIC, és il·lògic. Si els centres hem rebut ordinadors amb Linkat el més lògic seria que els coordinadors TIC dels centres tinguéssim prioritat per accedir a aquests cursos. L'e-mail diu que han augmentat considerablement l'oferta de cursos, m'agradaria veure les dades concretes però ja us dic que amb les TIC cal molta formació i no és normal que els que ens volem formar per després assessorar als companys (com és la nostra funció) no puguem fer els cursos que hem sol·licitat. M'he passat tot el setembre i part de l'octubre dient als companys que els explicaria com funcionen els nous pcs perquè faria un curs, no em vaig apuntar a cap altre curs per prioritzar aquest i l'any passat no en vaig fer cap de telemàtic; ja veig que hauré mirar manuals on sigui...

Foto: "Disaster" de JRoca'09

5 comentaris:

rosa ha dit...

Jordi,
Una carta a La Vanguardia hauries de fer! Si la fas curteta crec te la publicarien. Ens agradi o no és més efectiu això que tots els nostres blogs junts... i potser encara podries fer el curs. Prova-ho home!

Rafel ha dit...

Amb els telemàtics jo he tingut una mica més de sort.
Però amb els presencials més aviat no, a un de pàgines web el correu de resposta era que era per 20 i s'havien presentat 33. ( sense comentaris ). Enguany ha estat sobre Intrawebs i s'ha anul·lat ( seguim sense paraules ).
Ah, en tots els casos era per necessitats d'escola i no per promoció personal.

Potser caldria començar a fer públic quanta gent resta fora de cursos de formació.

Salut

JRoca_Font ha dit...

Rosa,
de moment demà trucaré al Departament si tinc uns minuts, depèn del que em diguin potser hi haurà carta.
Rafel,
estaria bé que es publiquessin dades sobre cursos, bé, potser ja es publiquen i no ho sabem, a veure si algú ens ho pot dir. Crec que la formació del professorat és essencial per millorar, si falten cursos i/o formadors cal reforçar-los molt més.
Salut

David Argente ha dit...

Jordi llig açò:

http://villaves56.blogspot.com/2009/10/proyecto-educat-1x1-o-escuela-20.html

JRoca_Font ha dit...

David,
gràcies per l'enllaç, desconeixia aquesta wiki.
Salut