diumenge

Primer petit balanç de curs

Passat el primer mes amb alumnes em toca fer una mica de balanç i de moment les coses van prou bé. El fet de deixar de ser tutor després de deu cursos ha estat el que més m'ha xocat sobretot d'entrada ja que he estat una mica desubicat, sense tenir una classe i un grup específic d'alumnes però m'hi vaig acostumant. Amb el tema TIC els alumnes comencen a conèixer la meva forma de treballar: entrada a l'aula escoltant el què farem, seure i engegar els ordinadors, esperar instruccions sense tocar el teclat i deixar els ordinadors apagats correctament i les cadires ben col·locades quan toca sortir.
El tema psicomotricitat és una altra història, me n'he adonat que una hora a educació infantil és com dues hores a primària fent EF: la intensitat és molt més alta pel que fa a seguretat, control de l'espai i el material i forma d'expressar-me. Estic guanyant confiança i les sessions solen funcionar tot i que petits detalls desencadenen petits caos momentanis, m'he pres algunes sessions com a coneixement dels alumnes i ja comencen a veure com treballo, la majoria em fan força cas.
Una altra dificultat afegida és la memorització de noms, aquest any he ampliat els cursos i passo des de P3 a 4t de primària; tenint en compte que l'any passat només feia cicle mitjà és un canvi radical. En poc temps espero conèixer el nom dels 344 alumnes de l'escola, els de cicle superior són els que conec més ja que els vaig fer classe però la resta podria dir que els veia a les estones de vigilància de pati i poc més, els petitons gens ja que estan a un altre edifici a uns dos quilòmetres.
Del tema coordinador TAC n'aniré parlant en apunts posteriors.
Foto: "3a part" de JRoca'09