dimecres

Setembre05-abril06 : 7 mesos



Avui he fet psicomotricitat amb els petitons per primer cop el tercer trimestre. Estic molt baix de moral a nivell professional per uns motius que el seny em diu que no expliqui. Doncs per sort ja m'he animat, m'han canviat la cara encara que sigui per dues hores.
Els he fet seure per començar les explicacions i espontàniament han començat a cantar una cançó de Sant Jordi que van aprendre d'en Pep López: un gran animador infantil que va visitar el poble fa poc. Els he animat a cantar més, ha estat divertit.
Tot seguit dues nenes de P3 han vingut també espontàniament i s'han agafat a les meves cames. En pocs segons ja tenia cinc nens agafats i m'impedien moure les cames, els he hagut de treure a base de pessigolles. Després una petitona molt carinyosa m'ha agafat la mà i m'ha fet petons mentre em mirava de reüll.
Hem sortit a fora. Vam començar el curs sortint a fora, vam estar molt de temps sense sortir pel fred i fa poc que tornem a sortir. Això vol dir que ha passat molt temps i també vol dir que la meva parella té la panxa molt grossa i la meva filla em saluda cada dia des del seu món ideal a base de copets. Ja li noto el cor fa dies i tinc ganes que em miri de reül i em faci petons tota carinyosa.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Som una mef mallorquina que acab de ser mare per segona vegada. I tot i que el meu marit i jo estam fets pols de no dormir, els nostres fills són el millor que tenim. Ja me contaràs la teva experiència!!