dijous

El preu de ser catalans

Ja he acabat de llegir "El preu de ser catalans" de Patrícia Gabancho. Aquesta porteña-catalana s'atreveix a dir coses que molta gent pensem però que no ens atrevim a dir en públic, només per això ja cal llegir el llibre. No ens enganyem, és una mica dens però diu unes veritats que ens posen els pèls de punta i que ens han d'obrir els ulls als que creiem que hem de lluitar dia a dia, i no només per la Diada i Sant Jordi, per la nostra llengua i la nostra identitat. Tenia el llibre a la tauleta de nit mentre passaven un parell d'episodis que de ben segur l'haurien alimentat encara més: la farsa-reportatge de TelespeMadrid i el canvi de samarreta d'una escriptora que diu ser catalanista. Patrícia, si per una d'aquelles casualitats de la vida llegeixes aquest bloc m'agradaria molt comentar-te quatre coses sobre el llibre.
El meu e-mail és jroca222@xtec.cat
Salut

1 comentari:

Prova. ha dit...

Jo també estic llegint aquest magnífic llibre i m'està agradant força.
També recomano el de l'Alfons López Tena: Catalunya sota Espanya.
Dues persones intel·ligents i amb les idees clares.
Endavant i sort !