dissabte

La meva (de moment) petita contribució a la literatura catalana (en català)


En el marc de la Fira del llibre de Frankfurt us presento les meves obres que ja estan a la venda per Internet en format llibre o download.
Com que dubto que cap editorial me les publiqui de moment me les he auto-publicat per Internet posant un preu el més baix possible: guanyo 1 sol Euro per obra venuda que dedicaré a canviar-me el FordFi del 95 per un Honda FR-V o en cas que no arribi per comprar-me una caixa de Juanolas de les grans o en cas que no arribi de les petites.
A qui pot interessar? pot interessar a grups de teatre que vulguin fer obres poc conegudes, cal tenir en compte que "Trajectòries: el cop de cap" encara no ha estat estrenada. "Procediment habitual" ja es va estrenar fa uns anys i pel 2008 hi ha projecte de nova representació. Clicant dins de la meva botiga virtual hi ha descripcions i se'n poden llegir algunes pàgines. L'obra "Punxes a la sorra" de moment no es pot comprar ni baixar.
Vet aquí la meva petita (de moment) contribució a la literatura catalana (en català), i no m'han cridat per anar a Frankfurt!

2 comentaris:

anna ha dit...

Felicitats Jordi!

Petjada ha dit...

no t'han cridat per anar a Frankfurt? Intolerable! ;)
Enhorabona Jordi!