dilluns

PANMPSADSMSRMBRBRS


Des de fora la gent pot pensar que les escoles són totes iguals o almenys molt semblants i des de dins, si has voltat una mica, comproves com són ben diferents sobretot quan parlem d'avaluació. Evidentment en aquest bloc no diré quines escoles crec que són millors i quines són pitjors però tinc clar que quan hagi d'escollir escola per la meva filla m'hi fixaré bé. L'avaluació possiblement serà un fet decisiu: PA, NM, PS, S, AD, MS, RMB, RB, RS, ...
si ja ens costa als mestres com volem que ho entenguin els pares?
Foto: "L'ull del tió" de l'Elisenda

5 comentaris:

Montserrat ha dit...

Quina avaluació creus que pot ser "acceptable"? la que protegeix al nen? la que enganya al pare? la que diu la veritat a tots dos? la que diu mentida a tots dos? la que es trobarà quan surti de la bombolla de l'escola de primària?
és un tema complicat i molt difícil

JRoca_Font ha dit...

Montserrat,
és un tema complicadíssim, jo sempre dic als pares que si tenen dubtes vinguin a parlar amb mi perquè veig que les avaluacions de vegades són poc clares. És ben cert que de vegades de la primària en fem una bombolla, després passa el que passa a ESO.
Salut

ErrareHumanumEst ha dit...

osti que original, un tió "surer"!

Anònim ha dit...

El tema de l'avaluació és molt complicat i la nomenclatura si vols el que menys important és.

Ara, l'any passat vaig haver de fer un estudi en profunditat perquè ni jo entenia els items ni les notes finals! I, ara que ho dominava a Cicle Inicial tornem al I- S -B - N - E!!!

JRoca_Font ha dit...

Chestnut,
és un tió preciós. A casa si hem d'escollir entre Pare Noël o Tió aviat ho tenim clar.
Annatarambana,
és ben cert que la nomenclatura és poc important però és el que veuen els pares i es queden amb això. Cal explicar-se bé perquè mereixen tenir informació clara i suficient.
No m'estranya que al final es torni al I-S-B-N-E.
Salut