La "calderilla"
Aquests dies a l'hora de matemàtiques estem fent equivalències i després d'una estona intentant explicar-les a la pissarra em vaig girar per comprovar que no em feien gaire cas.
- A veure, què preferiu tenir? mig quilo d'or o 500 grams d'or?
Quan faig aquestes preguntes ja sé què trobaré a les cares dels meus alumnes: n'hi ha que s'escarrassen a trobar la solució, n'hi ha que ni s'hi esforcen i pretenen passar desapercebuts i després hi ha els que busquen a tota velocitat alguna resposta ja sigui a l'aire mitjançant el so o a la comunicació corporal dels seus companys.
- A veure tu, digues.
- És el mateix.
- Estàs segur?
Silenci.
- Estàs segur o no?
Silenci.
- Pica a la taula i digues que és el mateix.
No sé si és gaire pedagògic però de vegades els faig clavar un cop de mà a la taula mentre diuen la resposta, és per refermar la resposta i guanyar en seguretat.
- Vinga, un altre exemple. Què preferiu tenir 2 Euros o 200 cèntims?
- Jo 2 Euros.
- Però si és el mateix, no?
- Si home, 200 cèntims ocupen molt en calderilla.
Foto: "Targetes" de JRoca'09
3 comentaris:
Jajaja, aquest darrer et va empaitar de ple!!!! Una conversa típica, però vol dir que ja té superat el moment aquell en que l'espai guanya!
hehehe!! que bo, oi tant que et va deixar amb un pam de nas!! hehehe, la calderilla ditxosa... molt bo això del cop de mà a la taula!
Zel, Anna i Lluís,
em va ben retratar el nano!
m'ho passo molt bé amb la meva classe perquè tenen sortides boníssimes!
Salut
Publica un comentari a l'entrada