divendres

L'enfonsament del "Prestige"(prestigi)


Sempre que surten escoles als anuncis els que ens dediquem a l'ensenyament ja podem tremolar, acostumen a tractar l'escola, els alumnes i els mestres d'una manera molt allunyada de la realitat. Personalment ja trobo poc ètic anunciar productes comercials en una escola encara que sigui de mentida perquè hi ha coses amb les quals no s'hi ha de jugar.
La setmana passada una mestra d'educació infantil del centre em deia indigada que l'anunci d'Actimel deixava malament els mestres. Jo no havia vist l'anunci i per tant no vaig opinar. Ara ja l'he vist i en dues versions diferents. Una veu en off diu una cosa així com: "Surten de qualsevol manera al pati" i aquí és on critiquen i insulten la professió de mestres. Ens tracten d'éssers inhumans que engeguem la canalla al pati vagin com vagin per treuren-se'ls del damunt. A l'anunci es veuen unes imatges de vent i fred i un nen que pateix mentre els mestres deuen estar tranquil·lament fent un cafetó a la sala de profes. Ara he exagerat una mica el tema però subliminalment el que estan dient és això, hi ha un missatge clar en un món, el de la publicitat, on no hi ha res casual.

1 comentari:

Anònim ha dit...

A mi també em va fer posar de mala milk l'anunci aquest en qüestió...No ajuden gens a que els pares confiin en nosaltres. L'altre dia a la meva escola va trucar una mare per assegurar-se que els de p3 no sortirien al pati , pq segons ella feia massa fred i que si ho feiem que si us plau abriguéssim bé al seu fill..
ARGS si aviat ens telefonaran per dir-nos què i com hem d'ensenyar...