dimecres

Proposta número 13 en psicomotricitat

Fa uns tres anys vaig crear una secció a la pàgina "Educació Física, no gimnàstica!" que fa referència a la psicomotricitat. Aquesta secció és una de les meves preferides i em consta que té força èxit. La psicomotricitat és una àrea que en la que molts MEF ens hi hem trobat perduts més d'una vegada i per això vaig voler compartir les meves experiències amb altra gent, certament hi ha hagut gent que m'ho ha agraït i, com no, gent que ha ningunejat la meva feina. Amb força fotos intento explicar algunes de les experiències provades amb alumnes d'educació Infantil. Ara feia un any que no ampliava la secció, simplement havia fet traduccions a l'apartat en castellà i avui m'he decidit a ampliar la secció amb la proposta número 13. Com que m'he envelat també l'he traduïda en castellà gràcies a Internostrum, hi ha molta gent de parla no catalana que segueix la pàgina, sobretot a Sud-Amèrica.
Si voleu veure aquestes experiències visiteu la pàgina en la secció psicomotricitat.