diumenge

Un parell de llibres com a mínim


M'han regalat el llibre "1001 discos que hay que escuchar antes de morir". Properament donaré una opinió sobre aquest llibre, de moment me'l repasso. Aquests dies he començat a llegir "Homenatge a Catalunya" de George Orwell, feia anys que buscava un moment per llegir-me'l i finalment m'he decidit, de moment no em decepciona gens.
També m'ha arribat a les mans la darrera joia dels Sonic Youth, una recopil·lació de cares B i rareses, només apte per fans o sigui per mi. També tinc el darrer de Kitsch: una banda de culte que segueixo des del 1990 ininterrumpudament, em vaig comprar el DVD+CD Kitsch ElectroKàustic, el directe que vaig veure fa un any i mig.
Ara me'n vaig a preparar quatre coses perquè demà comença l'any, a les 9 en punt sonen les dotze campanades.

3 comentaris:

Jaume ha dit...

Quines casualitats, aquesta passada setmana vaig visitar una rehabilitació que han fet a la Sierra de Alcubierre (Monegros, Osca, Aragó) d'unes trinxeres de la Guerra Civil. Precisament una de les trinxeres es diu "La Ruta Orwell", ja que aquest escriptor hi va viure i lluitar durant una bona temporada. Als panells informatius que ajuden a interpretar les trinxeres hi ha fragments del llibre "Homenatge a Catalunya", on Orwell explica la vida al front d'Aragó i la situació de la guerra mentre va estar a les trinxeres de la Sierra de Alcubierre.

Un d'aquests dies en volia escriure un post, pot ser demà...

diariMEF ha dit...

Hola Jaume,
al llibre parla d'aquests llocs perfectament, un dia m'agradaria visitar-los i si em dius que hi ha panells explicatius doncs molt millor.
Salut company!

Jaume ha dit...

Si algun dia vas a la Serra d'Alcubierre a veure les trinxeres, et recomano que de passadda t'apropis a Osca, a visitar el Museo Pedagógico de Aragón (a la plaza Miguel López Allue, que sempre ha sigut la Plaza del Mercado). Penso que tot mestre hauria d'estar-hi almenys un cop a la vida (com els musulmans a La Meca), no et deixa indiferent.