dijous

Vídeo d'habilitats gimnàstiques

L'altre dia vaig anar al centre de recursos per buscar una mica d'informació sobre EF i vaig ensopegar amb un vídeo d'habilitats gimnàstiques que vaig agafar com a lloguer. Aquest vídeo ja ens l'havien ensenyat a la Facultat i us asseguro que la manera de veure'l ara o fa 10-12 anys és totalment diferent. Amb això vull dir que les coses en aquest món de l'EF les has de provar o intentar provar per creure-te-les i ara mateix no em crec la majoria de coses del vídeo ja que les considero irrealitzables per molts motius. No cal que digui que un d'aquests motius és el material, un altre és l'espai, un altre és que els alumnes no són gimnastes semi-professionals com en el vídeo, un altre que no me'n refio de les ajudes, un altre que estic sol fent EF, un altre que no me la vull jugar, un altre que crec que no val la pena, ... m'enteneu, no?