diumenge

Recomancions primaverals

Arribo al post 248 escoltant el Who's next.
A la tele mostren gent insultant-se en un acte que havia de ser d'homenatge i record.
Em decideixo a canviar les recomanacions del bloc:
Escullo Demà per reivindicar un dels grans cantautors del nostre país i alhora un dels més desconeguts pel que fa a la seva obra. Per cert, la cançó és preciosa.
De llibre trio un dels darrers que m'he llegit i que encara tinc molt recent. Es tracta de les històries d'uns catalans als camps de concentració d'Argelers, sí, també ens va tocar passar per allò encara que no hi ha pel·lícules que en parlin. Un record per la gent que ho va patir i un petit granet de sorra per la recuperació de la memòria històrica.
De disc em decanto pel darrer dels Doors amb en Jim. Curiosament va ser el primer que vaig tenir d'ells i encara és el meu preferit. Blues en estat pur i atmosferes que el fan únic.
De lloc trio la més immortal de les ciutats.
De pel·lícula en trio una que quan la vaig veure per primera vegada no vaig entendre res, molts anys després crec que és una obra d'art. Per cert, qui collons tradueix d'aquesta manera els títols de les pel·lícules, quina pena.
I per últim Lost, una sèrie que enganxa pel seu elaborat argument entre d'altres coses.

The Doors: The crystal ship
(nota: no pertany al disc L.A. Woman)