dijous

Sense opció a revalidar el premi


Ja s'ha convocat la segona edició del concurs de monòlegs d'el 9TV i Fundació Caixa de Manlleu. Llegint les bases he tingut una decepció: aquest any no hi ha premi pel millor guió, el premi que vaig guanyar l'any passat amb l'ajuda inestimable del meu amic Jordi Armadans del grup La Guarderia Teatre que el va interpretar. També m'ha decepcionat llegir que aquest any els guions no cal ni que siguin originals, és a dir, qualsevol persona pot escenificar monòlegs escrits per professionals. M'agradava l'edició anterior pel fet de tractar-se d'un concurs amateur, crec que ara hi haurà més professionals que potser apujaran el nivell dels monòlegs però no serà el mateix, la gràcia és que aquestes coses les facin gent vinculada a grups de teatre amateur o gent que simplement té ganes de fer un monòleg sense més pretensions que això. De fet l'any passat ja va haver-hi alguns professionals que es van presentar però tenint en compte el premi d'enguany (2.200 Euros) crec que aquest any n'hi haurà més. Pel que a mi respecte tornaré a presentar un guió (que ja tinc escrit) amb algun amic que enredi per interpretar-lo ja que jo no tinc fusta d'actor. D'entrada l'objectiu serà passar a semi-finals (12 primers) ja que possiblement es presentaran més monòlegs que en la primera edició (28). Si us interessa veure el monòleg de l'any passat aviat el penjarem a la pàgina web de la Guarderia, quan això passi ja avisaré al bloc.

Adam Green: Friends of mine