dijous

Quatre anys seguits

Política municipal.
No faré el post demagog dient "tots els polítics són iguals", "tots volen omplir-se les butxaques", blablabla... Aquestes generalitzacions quan parlem de política municipal canvien força, sobretot als pobles on la gent vota més a la persona coneguda que no al partit. Als pobles encara es veuen llistes de gent que no és política, gent que amb la seves ganes i sovint amb força dosis d'ingenuïtat pensen que podran canviar les coses. Per sort de vegades se'n surten, endavant. La veritat és que en alguns casos admiro els que es presenten, s'ha de tenir fetge per veure's pels fanals, arbres i senyals de trànsit durant unes quantes setmanes, jo no podria i per això sempre he declinat les ofertes que m'han fet d'entrar a una llista, com a molt els he donat suport amb una firma. També he anat a mítings però normalment em cansen. També llegeixo els programes de tots els grups i m'adono que molts es copien, d'altres saben que no podran complir ni el 5% de les propostes i n'hi ha uns quants que omplen les llistes de gent que ni és del poble ni li importa mínimament el benestar dels seus habitants, fastigós. I què me'n dieu dels debats televisats? una televisió local va permetre SMS insultants durant tot el debat, és clar, a 1,20 € el missatge... aquí vam veure el bé social de la tv local.
Ara, l'estrella de les eleccions fa uns anys que es diu Photoshop: fes-me més jove, fes-me més interessant, treu-me aquelles arrugues, enganxa en Pepet a la foto del grup que el dia que la vam fer no va poguer venir...
- Si no és capaç ni de presentar-se a fer la foto amb el grup perquè collons l'he de votar? qui em diu que quan sigui regidor no li surt una cosa més important que ajudar els ciutadans del poble?
El 27 de maig vota el programa més realitzable, en cas contrari t'hauran aixecat la camisa amb promeses que no es poden complir i hauràs fet el préssec, quatre anys seguits.

5 comentaris:

Eva ha dit...

jo sincerament no sé pas a qui votar encara! tinc el meu top pe`ro no em decideixo.... i es que a barcelona BONS candidats no en tenim pas...

JRoca_Font ha dit...

Eva,
vota el partit que creguis que té el programa més realitzable, els que no venen fum o els que creus que et decepcionaran menys.
Salut

Anònim ha dit...

Las últimas noticias sobre Ciutadans:

http://ciudadano-ubu.blogspot.com

La Infinita Corrupción contada desde dentro. No te Pierdas el magnífico culebrón creado por un narcisita llamado Albert Rivera:

EL BLOG DEL CIUDADANO UBÚ.

http://ciudadano-ubu.blogspot.com

El Blog del Ciudadano Ubú

Unknown ha dit...

m'agraden les lletres amb negtreta...
En Castanyer

JRoca_Font ha dit...

Josep, veig que saps llegir entre línies, jeje.