dijous

Roca'nroll i Blog'nroll

Avui faré de Saül Gordillo i parlaré de novetats blocaires. Fa poc he ampliat els enllaços de blocs amb alguns blocs més que interessants com el cas de P'eternitat que tracta la paternitat de forma molt divertida.
També he afegit el bloc d'un MEF valencià amb inquietuds molt diverses, m'ha agradat veure que tenim moltes coses en comú sobretot pel que fa a interessos musicals.
De pas he descobert un blogroll educatiu català en el qual han inclòs el meu bloc. Es diu EDU-CAT i engloba un conjunt de blocs de mestres, és una versió beta vinculada a Educa't, educa'm. M'he preguntat si realment faig un bloc educatiu i la veritat és que en el bloc parlo molt d'educació però també de diverses aficions que tinc i de coses que em passen pel cap, em sap greu decepcionar la gent que busca en el meu bloc només comentaris educatius però de vegades em ve de gust parlar de diferents temes que poc i tenen a veure.
Bé, suposo que haureu vist que he canviat les recomanacions culturals del bloc, ja veieu, us aconsello un seguit de coses que en el moment que algú les vulgui comentar ja sap com fer-ho.
I per acabar per avui una mala notícia. La Guarderia Teatre ha suspès les dues representacions que quedaven de l'obra "La mort, la gran cabronada" per causes de força major que no venen al cas aquí.