divendres

Tres-cents seixanta-cinc per vint-i-quatre per seixanta intensament


Fa 365 dies i dues hores que rebia una trucada que em va canviar la vida, la meva dona m'anunciava que havia trencat aigües un mes abans de la data prevista. Ara portem una setmana assajant:
- Quants anys té la nena? uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuunnnnnnnn.
Esperem que demà davant de la família no ens faci quedar malament i faci "un" amb el dit enlaire. Que n'és de maca!
Ja ho veieu, m'he convertit en un expert en el canvi de bolquers, ja sé què vol dir Apiretal, esquivo caques de gos fent eslàlom amb el cotxet i ens hem comprat un monovolum perquè amb el llit de viatge, el cotxet amb els accessoris, les joguines, la robeta, l'escalfador de biberons i el BabyCook no hi cabíem a l'altre. Ara ja sóc un d'aquells pares monotemàtics pesats que passeja per la plaça i s'encalla a fer-la petar amb qualsevol mare/pare/avi/àvia que veig que té un menut o menuda de l'edat de la meva nena. A partir de demà ja començaré a comptar en mesos encara que ja hagi passat l'any, allò que em feia tanta ràbia que fa la gent que té fills, sí, no diré "té un any i mig", diré té 18 mesos i em quedaré tan ample. A l'estiu inflaré la piscineta de plàstic amb dibuixets amb forma de cavallets de mar que vam comprar a uns grans magatzems per 15 Euros. Passejant veurem "guaus-guaus" i "miaus" i per beure beurem "mam". També hem obert una llibreta al seu nom que ens doni interessos alts per quan la nena vulgui pujar a les atraccions per festa major.
Per cert, el canviador diu que no és recomanat per majors de 12 mesos, quina sort, suposo que a partir de demà es canviarà sola o farà les seves necessitats fisiològiques a la tassa del vàter.
Foto:JRoca

6 comentaris:

Anònim ha dit...

enhorabona!!benvinguts al món dels papàs que vivim intensament aquesta aventura.

Sylvie ha dit...

Tinc el meu des de fa 8 mesos i m'he sentit tant identificada amb el teu escrit!! Felicitats

Anònim ha dit...

I lo bonic que és veure "guauguaus" beure "mam", relacionar-te amb gent i descobrir objectes que abans no sabies ni que existissin! Moltes felicitats a la teva petitona i també als seus pares!

JRoca_Font ha dit...

Moltes gràcies pels vostres comentaris. L'aniversari va anar molt bé.
Salut

Montserrat ha dit...

us va fer quedar be dient els anys que tenia ????

JRoca_Font ha dit...

Montserrat, no va haver-hi manera que ens digués l'any que té. A sobre tampoc va bufar l'espelma (com era d'esperar) però la va tocar amb els dits aprofitant que els pares es van despistar un momentet.