divendres

Vostè ha de pagar vint-i-quatre Euros

L'altre dia vaig anar a la comissaria a fer el carnet d'identitat i el passaport de la pubilla ja que aquest estiu farem una escapadeta a Anglaterra. M'imagino que el procediment habitual de les dones que t'atenen és parlar de vostè però de vegades aquest fet porta a situacions una mica ridícules sobretot quan parlem (en el meu cas) d'una persona de 33 anys que no està acostumada a aquesta cordialitat. Estava entregant papers amb la nena a coll i la dona em diu:
- El seu DNI si us plau.
- Precisament estic aquí per fer-li.
- No, el del pare.
- Ah.
Una anècdota res de l'altre món ja ho sé.
El que no és anècdota són els 24 Euros que em van cobrar pel Passaport i document estatal d'identitat, això no em va fer tanta gràcia ja que justament per la ràdio havia sentit feia poc els resultats de l'expoli fiscal que patim any rera any. 24 Euros per dos documents; que els fan d'or o què? i pel d'identitat encara hem d'esperar un mes i mig, sí, un mes i mig en ple 2008 és el que triguen a fer un document d'aquests.
Foto: "Primera línia de mar" de JRoca