dimecres

Estiu i escriu rimen de meravella

Ja he començat una de les meves aficions preferides que durant l'estiu puc fer més sovint: escriure. Estic enllestint el guió del post-pregó de la Festa Major de Tona per la Guarderia Teatre que es farà el dia 5 d'agost a la plaça Major plena de gom a gom. Després de l'èxit que vam tenir fa dos anys hem optat per un espectacle amb molts paral·lelismes, amb grans dosis d'humor i amb un bon desplegament de mitjans tan humans com materials.
Podeu veure l'èxit de fa dos anys: pàgina de la Guarderia Teatre + Multimèdia + Vídeos + Segrest del confetti: 1er Reportatge 9TV i després altres vídeos.

D'altra banda he començat a escriure, també per la Guarderia Teatre, tres guions pels Racons LlunArts de Balenyà pel proper setembre. Es tracta de tres escenes d'uns deu-dotze minuts que en total tindran deu actors i actrius entre els quals m'hi compto. Espero que el que estic escrivint tingui el mateix èxit que el de l'any 2006 quan em vaig marcar un ultimàtum i al final va ser el preludi de la meva obra Trajectòries: el cop de cap:
Racons LlunArts 2006: Crítica del 9 NOU.

I avui dimecres a les 22h al costat de l'escola bressol "El gra d'or" de Balenyà hi ha Nit de Monòlegs amb els tres guanyadors del 3er concurs Caixa de Manlleu i el monòleg "La vaca jardinera" escrit per un servidor i magistralment interpretat per l'Anna Sallent. L'acte és gratuït i a l'aire lliure.
Foto: "Trucant a la porta. Mode antic" de JRoca

2 comentaris:

miq ha dit...

Renoi, això sí que són estius productius! (estius i productius també rimen de meravella) ;-)

JRoca_Font ha dit...

Miq.,
també rima i espero escriure molt.
Salut