dilluns

Pets de llop


Els pesats de Movistar ens bombardegen a SMS:
"Recuerde que puede llamar gratis a todos los fijos nacion en octubre. Apuntese por 3 E antes 30/09 llamando al 4423 (0,2 E+IVA). Limite 1000 min"
Analitzo el contingut del missatge:
- No tenen accents a Movistar?
- Gratis? si m'he d'apuntar per 3 Euros jo diria que no és gratuït. Si això no és publicitat enganyosa ja em direu què és.
El missatge correcte hauria de ser:
"Truca a tots els fixes estatals per 3 Euros amb un màxim de 1000 minuts durant el mes d'octubre". És tan difícil?
Algun organisme competent hauria de fer alguna cosa contra aquesta colla de mentiders.
Foto: "Pet de llop" de JRoca'04

2 comentaris:

zel ha dit...

Ningú pot fer-hi res, totes les companyies fan el mateix "paripé" i sempre et diuen que regalen el que no regalaran. I a sobre si se t'acut contestar, estàs llest!

JRoca_Font ha dit...

Zel,
pesats ho són molt i ara cada vegada més, jo m'hauria canviat a una altra companyia però m'han dit que totes fan igual, ja veus com està el pati.
Salut