dilluns

Algunes recomanacions musicades del 2006

Avui us presento unes quantes recomanacions musicals del 2006 que ja s'acaba.
Començo per un disc de la que possiblement és la millor banda actual dels territoris de parla catalana, em refereixo a Antònia Font, el seu darrer disc Batiskafo Katiuskas és un exemple de disc rodó.
Una altra recomanació és el darrer disc de Tom Waits que ja vaig anunciar al bloc fa un temps. La setmana passada vaig quedar de pedra (i em dic Roca) veient com en el Telenotícies de TV3 anunciaven que el disc s'esgotava de l'èxit que tenia, al canal 3/24 també en parlaven i deien que era un disc que "arrasava". No m'ho podia creure, un artista de minories com Tom Waits arrasant en vendes a Catalunya amb un disc de 33 € mínim, bon senyal.
També fa poc que em vaig comprar l'últim disc de Damien Rice que es diu 9. L'he escoltat poc però té bona pinta. Si ha trigat tant a treure un disc després d'aquell genial "o" deu ser per alguna cosa.
I per últim el Continental 62 de la Christina Rosenvinge. D'aquesta artista de trajectòria tan estranya en destaco el seu anterior Foreign land però aquest últim no té res d'envejar del seu predecessor. Cal destacar la col·laboració de Lee Ranaldo dels fabulosos Sonic Youth.
Ja ho sé, fa uns dies escrivia un post contra el consumisme però comprar música és un bé cultural i no consumisme perquè sí, escoltar música és vital, regalar música és un encert.
A la foto veiem la Christina en el Primavera Sound del 2005 que li vaig tirar.