diumenge

Balanç positiu del cap de setmana

Bon balanç del cap de setmana artístic amb dues actuacions del Llop i una de la festa dels avis de Tona. El dissabte va anar prou bé el guió que vaig fer per la festa ja que es va complir l'objectiu. Finalment en comptes de quedar-me en segon terme veient l'actuació i la reacció del públic em vaig llançar a actuar amb la gent del grup Tona78-Talia tot i que ja sabeu que no és "lo" meu. M'hi vaig trobar força bé, tampoc és que fos gran cosa, el meu paper era de només un parell de minuts en escena i amb tres o quatre frases.
A la nit, en l'actuació del Llop, em va tocar ser llop i no em van enxampar, un èxit ja que normalment acabo la partida abans d'hora. Avui diumenge el Llop per la Marató ha estat molt bé, la sala estava plena i ha sigut una partida molt emocionant. Aquesta vegada no he jugat com a actor, m'he dedicat a tirar fotos i a jugar des del públic, és bo canviar la perspectiva. Ara, abans d'anar a dormir miro la recaptació de la Marató i veig que s'han passat els 4 milions, espero que serveixi per investigar sobre aquestes malalties que en major o menor grau afecten a tanta gent, jo mateix pateixo migranya força sovint.