dimarts

És que ningú farà res per evitar aquesta merda en horari infantil?



14G08
Passant pel passadís pel costat de la classe de primer de primària un marrec que no conec de res perquè no li faig classe se'm planta davant i em fa un gest inequívoc de tallar-me el coll.
- Es pot saber què fas?
- Sóc l'Enterrador!
- Qui?
- Un de la tele, aquells de la lluita.
- Mira, ja els pots dir als teus pares que el mestre de tercer t'ha dit que no has de mirar aquest programa.
- A mi m'agrada i m'ho deixen veure.
Sense comentaris
15G08
Acabo de fer una sessió d'EF amb els de tercer A que ha funcionat molt bé. Estan en fila disposats a marxar i veig un nen a terra recargolat de dolor a la cama.
- Què et passa?
No diu res, només plora. Un altre nen amb cara de culpable està al costat, els curiosos l'apunten amb la mirada sense que es noti que s'han "xivat".
- Què ha passat? - li dic.
- Ha sigut culpa seva, m'ha dit que li fes una clau (intel·ligible) de l'Smack Down.
- I què li has fet? li has clavat una coça?
- No ben bé, tota la clau sencera que fan a la tele...
- Però no saps que a la tele ho fan de mentida? és teatre!- m'altero força, tots se'm queden mirant una mica espantats- que sigui l'última vegada que torni a sentir parlar d'aquest programa a l'hora d'EF! ja sabeu que sempre aviso però no em busqueu les pessigolles que si em feu enfadar hi sortireu perdent.
- Jo no el miro mai- ja ha sortit el pilota.
- Ben fet!
El nen de terra ja s'ha aixecat, no era res important, de pas li dic:
- Això que ha passat també és culpa teva.

És que ningú farà res per evitar aquesta merda en horari infantil?
Altres articles sobre el tema:
Invasió subtil i altres contes
La tele-vòmit guanya terreny
Menys històries i de cara a barraca!
El putu polígrafo dels...
Defensor de l'espectador? de vacances permanents
Smackdown al bloc Palabras sencillas

Foto: "L'Enterrador" Font: Internet

5 comentaris:

Unknown ha dit...

A l'esplai tenim força problemes amb el Pressing Catch. El més fort és que a la televisió ja adverteixen que no lo hagas en casa però a un nen que li has d'explicar?
Hi ha una greu manca de referents positius.

Xevi Vilardell Bascompte ha dit...

Ara no em vull erigir com a defensor de la televisió d'avui en dia (res més lluny de les meves intencions). El que si que m'agradaria dir és que jo vaig créixer mirant Bola de Drac i penso que he sortit prou normal. Em sembla recordar que no anàvem per l'escola pegant-nos a tort i a dret. No se si les generacions han canviat o què passa... De totes maneres, a mi em fan més por els programes basura de la premsa rosa o sensacionalistes que acaparen la franja de la tarda de la tele. Com a mínim, les sèries expliquen una història. Aquests programes no fan res més que explicar merda!

JRoca_Font ha dit...

Moz,
totalment d'acord, manca de referents positius.
Xevi,
les sèries són diferents que aquests programes de tele-vòmit tot i això n'hi ha de fatals. Jo també vaig créixer amb el boom Bola de Drac, bé, em va enganxar a l'institut i n'era un fan fidel. Referent a aquestes sèries japoneses també s'ha de dir que normalment estan destinades a un públic adult i haurien de programar-se més tard, aquí falta cultura en aquest sentit, la gent pensa que pel fet de ser dibuixos animats és per a nens.
Salut

Anònim ha dit...

Aquestes vacances de nadal, la cadena que ho emet (quatro), ho passava en horari de migdia!!! No és que facin poc per evitar l'horari infantil, és que el busquen i allà que ho donen. En setmanes d'horaris normals d'escola, ho fan en cap de setmana (nen endollat a la TV no parla, no has d'estar per ell, no molesta...), i a les vacances ho posen diari i a migdia!!! Jo ja no entenc res.

He rigut llegint la recreació de l'escena d'un marrec fent un gest davant teu perquè jo també els visc a diari. No sé si és millor enfadar-s'hi (cosa molt difícil de vegades) o satiritzar-ho al màxim i intentar ridiculitzar-ho.

Salut.

Anònim ha dit...

abans hem referia a molt difícil d'evitar, lo d'enfadar-se