dijous

Ja tens la teva comanda


Fa uns dies vaig anar a la botiga de discos on vaig sempre i remenant vaig trobar el directe d'en Joan Miquel Oliver que es diu "Live in Paris". Resulta que per qüestions d'espai tenen només les caràtules al públic i quan vas al mostrador et donen el CD. Doncs va i per error no el tenien, el vaig haver de demanar. Una setmana després vaig rebre un SMS dient que ja tenien la meva comanda. Vaig pensar, "mite'ls, per assegurar-se que els clients hi aniran envien SMS". Ho trobo bé, és un servei molt directe i s'asseguren que reps el missatge. Estic segur que fa uns anys no ho haurien fet encara que hi haguessin hagut mòbils, em refereixo que les botigues de discos (sobretot les petites) han de fer front amb estratègies com aquesta davant la davallada de vendes espectacular que els ha suposat Internet. I les discogràfiques? què fan les discogràfiques per evitar que la gent s'ho baixi fàcilment per Internet? hi ha de tot i jo crec que la clau és abaixar preus i oferir continguts extres com algun DVD, més fotos, les lletres, etc.... . Sortosament els tres últims cedés que m'he comprat tenien un preu just i amb aquesta mesura crec que eviten que la gent s'ho baixi amb la mula.
Miyagui: Miyagui. 6 temes + DVD amb concert sencer, reportatges i curtmetratge. Preu 10 €
Sanjosex: Temps i rellotge. Preu: 9'50€ Recomanat per en Miquel de la Llumenera de NY!
Joan Miquel Oliver: Live in Paris Preu: 8 €

6 comentaris:

Roi ha dit...

uala!
jo també el vull!!!
en tenen més? sinó hi vaig dissabte a encarregar-ne un...

JRoca_Font ha dit...

Te'n vaig comprar un per tu, dissabte te'l dono.

JRoca_Font ha dit...

Per cert, en Gravesen ha fitxat per l'Everton!

Roi ha dit...

guai!
venim demà al matí, anirem al Montseny a pujar muntanyes and that.

En Gravesen ha tornat a casa! serà divertit!!! la gent se l'estima a Goodison Park.

una lingüista ha dit...

Que gran que és en Joan Miquel Oliver! ;-)

miq ha dit...

Si que és gran, i en Carles Sanjosé i en Jaume Pla (Mazoni), i Erm, i Guillamino, i Mishima, i Antònia Font, i...

Per sort la llista és ben llarga.