diumenge

El Sudoku

Aquest estiu el fenonem no ha estat una estúpida cançó repetitiva de ritmes calents insuportables i d'absurda coreografia autòmata, aquest estiu la sensació ha estat el sudoku i jo com a un mortal més m'hi he acabat enganxant. Resulta gairebé estúpid intentar comprendre com un joc aparentment tan simple pot arribar a enganxar entre la gent d'arreu del món.
Jo he de reconèixer que al principi em va costar i em vaig arribar a emprenyar fort amb el sudoku però arriba un moment que t'acaba captivant i aquí és he arribat per perdre hores i hores davant del requadre. A més de ser MEF també imparteixo matemàtiques i com que el sudoku és un joc en base 10 que es treballa moltíssim a primària de seguida em venen al cap maneres d'introduir-lo als alumnes, estic segur que per la xarxa ja corren sudokus online per nens i m'alegra pensar que per fi hi ha alguna cosa lúdica, que enganxa i que té alt valor educatiu.
Bé, les vacances s'acaben i toca tornar-hi aviat... me'n vaig a fer un sudoku abans el temps se'm tiri a sobre.