dimarts

On a foggy night


Tom Waits a Barcelona i jo a casa. Fa uns mesos quan van anunciar que l'autor d'Small Change vindria a la ciutat comtal em vaig marcar al calendari aquesta data i el dia que es posaven a la venda les entrades al Telentrada. El 2 de juny, després de treballar, vaig entrar al servei d'entrades i ja s'havien esgotat, tres únics concerts a l'estat ho podien preveure però les entrades es posaven a la venda a l'hora d'entrar a l'escola. Què havia de fer? havia de trucar des de l'escola a l'hora de mates? "perdoneu nens un momentet que vaig a trucar al Telentrada, aneu fent les divisions".
El que em fot més ràbia és que als concerts de Barcelona hi aniran un munt de curiosos que l'aniran a veure pel sol fet que han sentit a parlar que és una llegenda però que se'ls refot si toca o no toca "On a foggy night".
M'hauré de consolar escoltant algun dels vint-i-un discos que tinc d'ell.
Foto: "Diamond dog" de JRoca