divendres

Un parell d'anècdotes "nomenclatúriques"

1- Entrenant hoquei:
Un noi se m'acosta cansat i em diu que ha tingut "classe de gimnasia" a l'institut. Evidentment jo li replico que no es diu gimnasia ni gimnàstica sinó Educació Física. Sorprenentment i lamentablement el noi em diu que és el mateix profe qui diu aquesta bajanada.
Sembla ser que li agrada remarcar-ho, m'esgarrifo, li pregunto el nom del subjecte en qüestió i de pas li dono la meva opinió sobre l'intrús. El noi diu quatre coses més sobre l'individu que em donen força informació, per un moment penso en posar el seu nom aquí però tampoc és plan de fer una caça de bruixes.
2- Nota: Aquesta no l'he viscuda en persona, me l'ha explicada una mestra.
Cicle Inicial. Sembla ser que el nou llibre d'una editorial molt coneguda demana el nom de cada mestre/a de l'escola. Resulta que hi ha el nom de l'assignatura i cal posar el nom del/la mestre/a al costat. Sabeu què hi posa? us ho imagineu, oi? doncs posa mestre de gimnàstica! Una nena quan ho ha llegit li ha dit a la mestra:
- Ui si se n'entera en Jordi...

Doncs sí, dilluns agafaré aquest llibre i faré una foto que demostri això, tot seguit enviaré un e-mail de queixa a l'editorial. Ah, també us diré el nom de l'editorial.
Bon cap de setmana.