dimecres

N'hi ha per llogar-hi cadires!

Doncs sí, n'estic una mica fart de veure com es tracta l'educació física a tot arreu, inclòs dins de sectors de l'ensenyament. Em refereixo a llibres de text on surten frases com " A en Joan li agrada molt la classe de gimnàstica". No creieu que aquestes alçades la cosa ja comença a ser patètica? és que els llibres de text no són fets i/o revisats per experts educadors abans de publicar-se?
I el pitjor és que no estic parlant de llibres vells d'abans de la reforma, estic parlant de llibres fets en aquest segle i que acaben de comprar els pares dels alumnes amb els habituals preus abusius de sempre.
Sento impotència quan estic lluitant perquè la gent digui educació física i no gimnàstica. Fa gairebé cinc anys quan vaig crear la pàgina web volia un títol que identifiqués la gent que estima l'educació física, volia fer una pàgina que ajudés els MEF que progressen adequadament o almenys que ho intenten. Hi va haver gent que em va comentar que exagerava amb el títol donant a entendre que aquesta batalla ja estava guanyada. Malauradament no només no està guanyada sinó que està lluny de guanyar-se. Per aquesta raó demano a la gent que té enllaçat el meu web que en comptes de posar "Pàgina d'en Jordi Roca" posi "Educació Física, no gimnàstica!" amb admiració perquè són coses que cal remarcar. Apa doncs, a continuar la lluita.
PD: El Corte Inglés em va enviar un e-mail : "Estimado cliente, hem pasat nota al departament corresponent. Atentament EL CORTE INGLÉS". Si no sabeu de què parlo llegiu això.