dissabte

A punt per les 100.000 visites!

Si no em fallen els càlculs la pàgina "Educació Física, no gimnàstica!" assolirà les 100.000 visites en la seva versió catalana durant la setmana que ve. La versió castellana que vaig crear mesos més tard arribarà a les 40.000 visites en els propers dies. Si quan vaig decidir fer la pàgina a finals del 2000 algú m'hagués dit que arribaria a les 100.000 visites li hauria dit que havia perdut l'oremus.
Al llarg d'aquests anys he conegut molta gent a través de la pàgina web, molta gent que mai he vist en persona però que en certa manera he considerat amics i/o companys de feina, un record especial per l'Enric Mirabet.
També he rebut força suport anònim en la meva lluita per aconseguir un gimnàs a l'escola on treballo, un suport que no he rebut de qui me l'hauria d'haver donat, allà la seva consciència. L'escola segueix sense gimnàs ni vies de solució tot i el compromís que vaig aconseguir del Síndic de Greuges a través de les meves queixes a títol personal.
D'altra banda em fa feliç el FòrumMEF ja que després d'uns quants anys ha aconseguit convertir-se en referent pels MEF i educadors en general que tenen dubtes i els que volen ajudar als altres a solucionar-los. Moltes gràcies a tothom per fer aquest Fòrum el vostre Fòrum.
I recordem que es diu Educació Física i no gimnàstica, ha quedat clar?
Salut!

1 comentari:

Unknown ha dit...

l'enhorabona per endevant! lluitador com ets espero que puguis aconseguir ben aviat el que fa tant de temps que esperes per a la teva escola...
En Castanyer.