dimarts

"Educació Física, no gimnàstica!" no val ni mig puntet

Entro a www.sindicat.net i veig que ja han sortit els barems del concurs de trasllat, aquest any m'hi he presentat. Repasso perplex com no m'han comptat cap punt per tenir una pàgina web educativa des de finals del 2000. M'explico, hi ha un apartat de publicacions didàctiques, si has escrit coses doncs tens dret que les comptabilitzin amb punts, quants més punts més possibilitats de tenir la plaça que vols. Jo com a webmestre i creador de la pàgina "Educació Física, no gimnàstica!" vaig entregar els papers perquè se'm comptés com a publicació didàctica i no m'han comptat res. Evidentment reclamaré perquè crec que una pàgina web en la qual he destinat centenars d'hores i que ha ajudat a milers de persones hauria de ser ben considerada en punts. Aquesta pàgina la faig sense cap ànim de lucre, només demano que em donin una mica de puntuació, és que demano massa? és que no és prou important? miro les estadístiques i veig 104.795 visites en català i de les 41.900 en castellà, he tingut visitants dels 5 continents i la web està enllaçada en les principals pàgines educatives de la xarxa, no val ni mig puntet? o potser estem tan endarrerits que les pàgines web educatives no es consideren publicacions didàctiques? he de recopil·lar els e-mails que rebo d'arreu del món? he de mostrar el llibre de visites? què he de fer per demanar mig puntet?

7 comentaris:

Anònim ha dit...

I.N.C.R.E.I.B.L.E

No hay derecho. Creo que es increible que la administración, el sistema educativo, políticos, etc. esten alardeando de lo importante que son las nuevas tecnologías y que después no se respalde las super iniciativas que se realizan por parte de los docentes implicados en utilizar los mejores recursos para la educación, ya no solo de los alumn@s sino de los propios docentes en general. Creo que hay que luchar contra esta injusticia y hacer ver que los proyectos altruistas son igual de válidos que los que no lo són (editoriales, etc).

Estoy contigo y creo que hay que denunciar esto a grandes voces. Por mi parte se plasmará en mi blog y mi web apartado "reivindicaciones".

Un saludo Jordi

JRoca_Font ha dit...

No hi ha dret, és cert. Suposo que reclamant (tinc fins el dia 19)aconseguiré algunes dècimes de punt, en cas contrari no em quedaré callat.

Anònim ha dit...

I tan que s'omplen la boca amb les TIC! Ja ens explicaràs com queda tot plegat. Crec que és una errada que han de subsanar en les convocatòries de mèrits.

kika ha dit...

També pens que no hi ha dret!!

Jo com a mestra d'Educació Física, m'ha ajudat la teva pàgina web en la realització de les meves sessions. Pens que internet és ara mateix el recurs més utilitzar per a realitzar la nostra feina com a mestres.I ja que és una realitata, trob que s'han d'adaptar a les novetats.

Esper que tenguis molta sort.

JRoca_Font ha dit...

Finalment s'ha fet justícia i després de reclamar i entregar novament els documents m'han puntuat la pàgina. Gràcies a tothom pel suport que m'heu donat.
Salut

Unknown ha dit...

És impressionant...com hem d'avançar si l'administració encara va amb papers amunt i avall...cues i cues als departaments...i volen que nosaltres els mestres ens motivem per les noves tecnologies, millorem l'ensenyament...si no tenim recursos...
Estic amb tú, i ara que estic estudiant un màster en tecnologia educativa espero introduir-me en aquest món i poder aportar coses.
mig punt nooo, 2 punts et mereixes!!!
Salut
Meritxell

JRoca_Font ha dit...

Meritxell,
finalment després de reclamar em van puntuar la pàgina i gràcies a això ara treballo a l'escola on vull.
Gràcies pel comentari.
Salut