dimecres

No m'interessa

Cada ics anys quan arriben les eleccions estatals o nacionals la bústia s'omple de sobres un 95% dels quals van a parar a la paperera en molts casos sense ni llegir-los ja sigui per mandra o en alguns casos per fàstic. No faré el típic post dient que tots els polítics són iguals, hi ha centenars de blocs que ja fan aquesta funció, el meu post d'avui va sobre el fet de rebre aquesta propaganda electoral: hi ha alguna manera de dir als partits o a determinats partits que no vull rebre els seus sobres? estaria bé que en la seves pàgines web hi hagués una opció on hi poguéssim posar el nom i l'adreça i marcar la casella: "No, no vull rebre més informació del vostre partit"; també estarien bé les següents opcions per marcar:
- No, no vull rebre més informació del vostre partit i estic fart d'acumular papers per casa.
- No, no vull rebre més informació del vostre partit i desitjo que perdeu les eleccions.
- No, no vull rebre més informació del vostre partit perquè sou una colla de galifardeus
- No, no vull rebre més informació del vostre partit que no respecta el meu país ni la seva llengua i cultura.
- No, no vull rebre més informació del vostre partit perquè sou uns mentiders i uns hipòcrites.
- No, no vull rebre més informació del vostre partit perquè m'heu decepcionat massa vegades.
- No, no vull rebre més informació del vostre partit perquè heu permès i pactat un Estatuet de pena traint al Parlament de Catalunya.
- No, no vull rebre més informació del vostre partit, només m'interessa el partit de futbol sala que faig amb els col·legues cada dimarts.
Afegiu les vostres propostes, ah i diumenge a votar.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Perdona, que canvii de tema, però.. no hi ha puntax a Tona?
Salut

Sylvie ha dit...

doncs no les vull per que no cal que malgasteu paper i despres aneu d'ecologics... ni les vull perque no decidiré el meu vot en base a una carta despersonalitzada no importa de quin partit...

Anònim ha dit...

Boníssim. Jo també odio rebre tota aquesta paperassa de propaganda electoral. Jo diria: no ho vull rebre perquè ja sé el que em direu.

Anònim ha dit...

Jo tampoc vull rebre propaganda electoral.

-Ja coneixem els partits dels qui rebem propaganda.
-Rebre propaganda,les llistes i els sobres és malgastar paper i diners de tothom.
Se suposa que n'hi ha d'haver en els col·legis electorals.
-Hauria d'haver un sistema, un espai físic o un espai a internet, en què es trobés tota l'informació de tots els partits polítics. Tan grans com petits, tan coneguts com desconeguts per la població.
I on qui tinguès interés en saber que fan uns partits o altres, pogués adreçar-se directament per informar-se.
-I amés, d'aquesta manera estalviaríem en diners i residus innecessaris.