dimecres

Faranduleria LlunArt


I aquesta nit tornen els Racons LlunArts com és tradició en vigília de la Diada Nacional. Si voleu venir presenteu-vos a l'Ajuda (Balenyà) a partir de les 21h i podreu visitar un recorregut artístic en una passejada nocturna pel bosc amb teatre, clowns, música, circ, dansa, etc... Un servidor representarà amb la Guarderia Teatre una paròdia que vaig escriure jo mateix sobre la pedagogia de l’ecologisme, em fareu companyia? Serà al recorregut de la dreta.

Serà la última faranduleria que faré en molt de temps doncs treu molt de temps i aquests dies amb els assaigs no he parat per casa.

Foto: “A taula com una nena gran” de JRoca’08


2 comentaris:

Lídia Clua ha dit...

Quin fart de riure que em vaig fer!!! Sobretot amb els rajos ultraviolats!!!! Buff, molt bo! Em va encantar! Estaves ideal amb aquell pentinat, jejeje... Et volia venir a saludar però estaves tan rodejat de fans que no vaig trobar el moment. Bé, un altre dia serà.
Per cert, encara no m'he posat a buscar els llibres però ja et diré alguna cosa, moltes gràcies per tot!

JRoca_Font ha dit...

Lídia,
gràcies per venir i pels comentaris.
Nosaltres també ens ho vam passar molt bé. El més dur de tot el projecte va ser quan els ho vaig proposar, tothom feia cara de no entendre res i em van tractar de sonat però al final va quedar prou bé tenint en compte els pocs assaigs. Pel que fa al pentinat vaig accedir-hi perquè no hi havia cap mirall i no em vaig veure abans de sortir a escena, ara alguns amics amenacen a penjar fotos a Internet, o vídeos! Fans? bé, es van parar alguns amics a parlar però tampoc n'hi ha per tant.
Salut