dilluns

Ten years after


Un dels tòpics més estesos en ascensors, pre-passos de vianants i sales d'espera de consultes mèdiques vàries és el del pas del temps: com passa el temps! I el més bo del cas és que és ben cert, passa ràpid i nosaltres ni ens n'adonem. Avui he començat per desena vegada en una escola des del principi i veient les mestres joves que arriben amb la carpeta de la Universitat, puntuals i esperant que algú els mani feines a fer ha estat inevitable pensar en mi quan vaig començar en aquest món de la docència i pensar també inevitablement en què s'ha convertit la meva vida des d'aleshores. Avui començo una altra vegada una feina que faig per vocació, que m'omple i que intentaré fer el millor possible per estar a l'alçada dels que confien en mi i trencar els arguments dels que no ho fan.
Foto: "Aloma" de JRoca'08

4 comentaris:

Ceci ha dit...

La veritat és que m'he sentit identificada amb aquesta frase" veient les mestres joves que arriben amb la carpeta de la Universitat, puntuals i esperant que algú els mani feines a fer". Em fa respecte començar en una escola perquè és el que estic esperant des de fa molt temps i pel qual he estudiat durant 3 anys i espero no deixar-ho de fer. No se on acabaré però espero esta amb un bon ambient de treball. Ceci

JRoca_Font ha dit...

Ceci,
és normal (i bo) que et faci respecte començar en una escola però segur que de seguida t'hi sentiràs ben acollida. Pensa que a totes les escoles la gent jove amb ganes és ben rebuda, hi tens molt a guanyar. Que tinguis sort!
Salut

Anònim ha dit...

A mi encara em fa "cosa" començar el curs.

I em sembla que és un bon senyal.

Vull dir que encara m'és un repte fer la nostra feina. Que encara penso que en puc aprendre molt de qui té experiència i encara s'il·lusiona i també de qui té poca experiència i moltes ganes.

Es tracta d'aprendre a compartir, no?

Ànims i que la il.lusió ens duri molt, molt, molt

M. del Carme

JRoca_Font ha dit...

M. del Carme,
mai millor dit: aprendre una mica de tothom. Que tinguis un bon curs, gràcies per comentar.
Salut