dijous

Neucat



Avui dijous ja els he posat deures pel cap de setmana. Cada setmana els preparo uns deures que m'han de tornar el dilluns. Com que tothom està histèric en el sentit que demà nevarà he pensat que si neva i no puc anar a l'escola almenys els alumnes tindran deures per fer.
D'altra banda avui estic mot content de com han anat les 3 sessions que tenia d'EF. Amb els d'inicial hem muntat un circuit molt divertit i amb els de mitjà i superior hem estat jugant a bales durant una bona estona sense cap baralla, males paraules ni rivalitats estúpides, ha estat gratificant jugar a una cosa tan senzilla i barata com les bales. Sempre que juguem a bales em venen records de petit quan hi jugava amb els meus amics a l'hora del pati o sortint de l'escola. Hi havia jugat moltíssim i sempre portava una bossa plena de bales a sobre per jugar a qualsevol lloc i moment. Suposo que ara s'estila més la Playstation, la Game-Boy i el "Diario de Patricia", són altres temps i altres generacions.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Bé, ara no tenen bales, tenen Tazos! ;-) és broma! La veritat és que és una pena que totes aquestes coses es perdin! I, escolta, què me'n dius de la pilota de fútbol? Perquè si no és a fútbol sembla que no sàpiguen jugar a res més! Saltar a corda, la xarranca, a cuit i amagar, a tocar i parar...

Anònim ha dit...

Si hi havia jugat jo a bales... ( nosaltres en deiem boles) Primer al clot , xiva, peu , tute i segona vegada al clot.. mort!
No se si hi jugueu així..