dissabte

Pa amb xocolata

Avui hem anat a la jornada de portes obertes de la nova escola bressol "Pa amb xocolata" de Tona. L'escola ha quedat fantàstica a nivell pràctic, estètic, d'espai, a nivell creatiu i em consta que el seu funcionament és exemplar, no és una guarderia és una escola on són conscients que el fan és educar per davant de tot.
Possiblement la nostra pubilla hi anirà d'aquí a un temps i ha sigut bonic veure com reaccionava veient els espais del centre, li ha encantat entre d'altres coses perquè estava ple de joguines i de nens i nenes. En un moment de la visita hem estat parlant amb unes mestres i ens han presentat la mestra que possiblement serà la tutora de la nena, he de reconèixer que ha sigut un moment una mica estrany, jo com a mestre de vegades m'obsessiono sobre el que deuen pensar de mi els pares dels alumnes que tutoritzo i avui el meu punt de vista del pare ha passat per sobre del punt de vista del mestre per primera vegada en la meva vida.