divendres

Crono-escalada al turó del Castell de Tona


La Unió Ciclista Tona celebrarà aviat unes jornades de mobilitat sostenible i entre els actes destaca una crono-escalada al turó del Castell de Tona, molt bé! Jo fa molts anys que no pujo al turó en bici però recordo que la cosa és, com ells diuen, curta però intensa doncs el desnivell és esfereïdor: un 20%.
La pujada es farà el proper 28 de setembre i em sembla que no m'ho perdré, dubto que m'atreveixi a intentar-ho ja que tinc un genoll fotut però ha de ser bonic de veure i recordar els vells temps quan fèiem la bestiesa de pujar-hi una tarda d'estiu a ple sol.
Des del bloc vull felicitar la Unió Ciclista Tona per aquesta iniciativa tan interessant.
Foto: "Cartell de les jornades" Font: www.larevistona.cat

2 comentaris:

zel ha dit...

Jo ni m'ho miraria, quin patiment. Vinga nano, disfruta que s'acaba!!!! Jo ja he anat a cole...

JRoca_Font ha dit...

Zel,
encara falta una setmana i en una setmana es poden fer moltes coses.
Salut