dimarts

La totxana, el calaix, la bombolla, l'aixeta i els MacGyver

Ahir primera sessió del Seminari TAC (antic SATI) amb diferents coordinadors informàtics de la zona. La valoració va ser bona doncs tot i durar tres hores la sessió no es va fer pesada i vam parlar i aprendre sobre molts temes relacionats amb l'escola i les TIC (TAC, o el que sigui).
Vam parlar de molts temes i n'hi ha un que m'inquieta: es veu que hi havia una totxana que alimentava un calaix i que com que ha petat una bombolla ara es tanca l'aixeta; en resum: precarietat en recursos informàtics per les escoles catalanes.
Em sembla que els coordinadors d'informàtica som una mica com el senyor MacGyver, ja m'enteneu, aquell que seria capaç de construir un accelerador de protons amb el que trobés en una deixalleria.
Si teniu bloc enganxeu-li això d'aquí a sota, és una màquina que no para i fa pensar.



El dèficit fiscal de Catalunya aquest any és de

...



4 comentaris:

Xevi Vilardell Bascompte ha dit...

Jo he tingut l'honor de treballar en unes quantes aules d'informàtica d'escoles de primària i la veritat és que no n'hi ha prou amb ser McGuiver, diria que cal poder obrar miracles! A vegades et dóna la sensació que en comptes d'informàtica vas a visitar un museu... Jo no se si la crisi del totxo agreugerà més les deficiències en material de les escoles, però en el cas d'informàtica m'atreviria a dir que estem a la cua de la peninsula, pulutant, crec que empitjorar és difícil.

JRoca_Font ha dit...

Xevi,
a l'estat hi ha comunitats que ens passen la mà per la cara en TIC, Extremadura mateixa és referent estatal. Crec que som imbècils o sado-massoquistes com diu un company de feina.
Salut

zel ha dit...

Vaig volant a posar-ho i a treure d'altres coses....

Xevi Vilardell Bascompte ha dit...

Crec que hi ha un error en el teu raonament. La "o" entre imbècils i sado-massoquistes hauria de ser una "i".