dilluns

Recompte: 1847 descàrregues

Avui he estat cercant informació per Internet sobre EF i realment estic molt content dels companys i companyes que comparteixen els seus materials per fer-los públics al màxim número de MEF que tenen ganes de progressar en la seva tasca diària. A finals del 2000 vaig crear "Educació Física, no gimnàstica!" i en aquell moment va ser una pàgina pionera en alguns aspectes per la qual cosa em sento orgullós d'haver col·laborat amb el meu granet de sorra a la dignificació de l'Educació Física escolar. Avui, quasi 8 anys després, les dues versions de la pàgina passen sobradament de les 200.000 visites; si m'ho haguessin dit aleshores no m'ho hauria cregut. Però també hi ha un però: mantenir una pàgina web i actualitzar-la sovint requereix molt de temps i dedicació i no em sobra cap de les dues coses, per tant fa temps que no creo material nou ni actualitzo la pàgina, com a molt gestiono el Fòrum MEF que bàsicament em treu la feina d'esborrar spam.
L'any passat la meva aportació a l'EF a Internet es va basar tan sols amb uns exercicis d'orientació que vaig crear i que vaig cedir a diferents webs perquè en fessin difusió, ara, un any després el recompte em diu que la cosa ha anat bé i m'anima a continuar col·laborant amb altres MEF.
Orientació sobre plànol humà
Els mestres: 568 en català
Maixua: 164 català i 344 en castellà
4shared (CompartiendoEF i EF, no gimnàstica!): 396 castellà i 375 català
Total descàrregues en un any: 1847

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Et va agradar VCB? Em sap greu, però no em van convèncer diverses coses: el desenvolupament de la història, la inconsistència d'alguns personatges, un sentit oportunista des del màster d'identitat catalana fins al títol o la banda sonora (amb excepcions, com el Biel Ballester ...). Un Allen mediocre és millor que molts altres films, però amb aquest em passa com al cronista de "Benzina", que vaig sortir del cine preguntant-me:
- On és Woody?
Però bé, discrepar també és bo. Oi? Doncs res, una abraçada i ens continuem llegint.

JRoca_Font ha dit...

Josep Mª,
t'he contestat al teu bloc.
Salut