dissabte

In tens

Dijous a la tarda:
Torno de colònies. Entro a la xarxa i veig que s'ha acabat el tripartit, algun dia diré el que penso en el bloc d'aquest tema. Per cert, a les colònies m'han picat dos mosquits i a sobre he dormit massa poc. Tinc son. També tinc entrenament a dos de set, hi vaig, com costa aguantar adolescents esverats.
Tot seguit tinc assaig del monòleg que gravem el dissabte al 9TV, estic nerviós per saber si passem a la final, dissabte ho sabrem. L'amic Ernest Villegas que és actor professional ens dóna un cop de mà, el monòleg agafa un nou aire, que senzill ho fa. Acabem a les onze de la nit. Estic esperançat, podem passar, crec. Quina son, volia escriure al bloc però prefereixo dormir.
Divendres:
Les colònies m'han deixat KO però això de no dormir em servirà per d'aquí a un temps quan dormir sigui un luxe, m'he d'entrenar.
A la tarda faig el programa de mà del cicle de cinema Monty Pyhton, avui toca "La vida de Brian". Vaig a fer fotocòpies i a ajudar a muntar. Estic nerviós, la setmana passada vam tenir 7/8 persones, avui ho hem de superar. Comento que seria un èxit que alguna d'aquestes persones repetís, voldria dir que funciona.
Que bé! hem triplicat les xifres d'assistents i hi ha hagut gent que ha repetit, el cicle es consolida o almenys això vull creure. Acaba la pel·lícula i desmuntem. Uns quants improvisem un partidet de futbol a la sala; acabem suats i esgotats però amb la promesa de fer-ho més sovint, paper mullat, com sempre. Són quarts de dues, amb un parell d'amics decidim fer unes birres en un bar on fan concerts. Uff, quant de fum. Diversos ex-alumnes em saluden, a alguns ni els reconec. Un se'm para a davant:
- Hola Jordi, què fots per aquí?
- Perdona, et conec?
- És clar tio, jo sóc en ......
Collons, s'ha fet rastes, pearcings, fuma i beu com un "cosaco", em fa veure com si fos un bitxo raro per estar en un lloc on no hi pinto res. M'ho agafo bé, tampoc m'emprenyaré, a mi ningú em treu el concert de la Polly Jean del 96. El grup que no sé ni com es diu comença i el públic coreja les cançons, el reggae-ska no és que m'agradi gaire. Vaig cap a casona, ara sí, escriuré al bloc.
Bona nit.