dimecres

Neix Esportieducacio.cat

Fa pocs dies ha nascut una nova pàgina web de gran interès pels professionals de l'educació física i l'esport que es diu esportieducacio.cat . El professor Enric Mª Sebastiani n'és el coordinador i compta amb una llarga experiència en el món de l'educació física tal i com es pot veure en el seu extens currículum. En aquesta nova proposta hi trobareu moltes notícies, articles i enllaços de l'àmbit de l'educació i l'esport (educació física, recursos per a la recerca, organismes i entitats, publicacions...). A més, ofereix la possibilitat de publicar articles i notícies en ella de forma molt dinàmica.
Estic pensant en escriure algun article com a aportació, a veure si m'inspiro i l'escric però no ho sé, ara mateix tinc massa coses al cap, estic de baixa per matrimoni però no deixo de pensar en l'escola i la classe de la qual sóc tutor, quan pugui hi passaré, la sobtada notícia del naixement va deixar moltes coses poc lligades en plenes competències bàsiques, preparació de fi de curs, proves diverses, etc... per sort confio en els companys/es que han agafat el meu relleu, especialment amb la Mercè.