diumenge

La final de Manlleu



Ahir a la nit es va disputar la final de concurs de monòlegs de Caixa de Manlleu i va ser retransmesa en directe pel 9TV.
Com ja sabeu vaig fer un guió i l'amic Tricky (Jordi Armadans) el va representar. Doncs va anar molt bé perquè l'actuació va ser espectacular i vam guanyar el premi al millor guió. Ho dic en plural perquè si un guió no té un bon actor que el representi no anem enlloc, ambdues coses són molt importants per fer un bon monòleg i estem molt satisfets del resultat obtingut. Ara amb la Guarderia Teatre estem passant un bon moment i esperem que duri. Tot i que el monòleg era a part de la Guarderia he d'agrair la implicació de diversos membres del grup i alhora amics a portar-ho a terme, sense ells/es això no hauria estat possible.
L'entrega del premi es farà el proper dia 17 de juny a Manlleu dins dels actes del Premi de teatre Caixa de Manlleu que cada any va a més. Em van dir que hi havia d'assistir per recollir el premi de 600 Euros i això significa que em perdré l'acte previst per aquell dia: el Llop. Em feia gràcia actuar una vegada més però ja hi haurà algú que em substitueixi, ningú és imprescindible.