dimarts

Oposicions 2007

Fa set anys vaig aprovar les oposicions (a la tercera) i en fa tres que vaig ser tribunal. Tan com a opositor com de tribunal em vaig trobar amb el problema de la falta d'informació. Com a opositor necessitava saber què volien de mi i com a tribunal necessitava saber què avaluar i com puntuar-ho. L'any 2000 vaig aplicar la lògica en l'oposició, vaig establir un conjunt de paràmetres que creia que eren importants per aprovar unes oposicions, em va sortir bé amb molt d'esforç i un factor sort que sempre està lligat en una fase d'oposició.
Com a tribunal ens van dir que nosaltres mateixos havíem d'establir la forma de puntuació segons el nostre criteri. Vam reunir-nos moltes hores i d'allà en van sortir la nostra forma de puntuació. Els altres tribunals devien tenir també la seva forma d'avaluar, propera o no a la nostra.
Aquest any el Departament d'Educació ha posat els punts sobre les is: ha tret un seguit de criteris de correcció amb un conjunt d'aclariments que facilitaran la feina als opositors i als tribunals. De pas també es podrà dir que aquesta unificació de criteris serà més justa per a tothom.
Ara, això no li treu a ningú fer colzes i passar molts nervis.
Molta sort i endavant!

2 comentaris:

Petjada ha dit...

Què menys no? el que també falta és que editin ells mateixos un temari amb cara i ulls, i que tant opositors com tribunals en disposin, sense haver de dependre d'uns titulets que ho diuen tot, i no diuen res, ni de les acadèmies que fan l'agost venent els seus, i que quan compares no n'hi ha cap d'igual!

JRoca_Font ha dit...

Si hem de parlar d'acadèmies i temaris em sembla que haurem d'obrir uns quants posts nous... tela marinera. Però com pot ser que siguin del mateix tema i no tinguin res a veure? és que ho fan per despistar?