dijous

Restes portant


Quatre i tres de la matinada, ja m'he llevat tres cops aquesta nit, la pubilla no està fina. Diuen que a l'escola bressol ho agafen tot i és ben cert, no es un mite ni una llegenda urbana com em pensava. No falla: es lleva plorant i hi vaig; la canvio si cal; li miro la febre si cal; Apiretal si cal; la passejo una mica en braços (ja passa els 12 quilos); la torno al llit; l'acaricio, xiuxiuejo una mica i espero que s'adormi; quan torno al llit i m'he estirat engega a plorar; tornem-hi... comptador a zero.
Ara no tinc son i demà ho acumularé, recordo els dies de reducció de jornada que em permetien una mica de migdiada, demà no toca. Repasso el plànning del dia: a primera hora mates: repàs de la resta portant i una mica de radis i diàmetres de circumferències; després EF amb 3er A: sessió amb ringos; hora del pati: cafè, m'anirà bé per aguantar una estona més; tot seguit reforç amb un nen nouvingut, ja diu els números, repassarem amb el JClic unes sumes i restes, veurem quines paraules noves ha après; a última hora del matí toca medi social: història de Taradell i a pintar l'escut del poble. Dinar i cafè. A les tres sessió TIC: farem uns JClic per repassar les taules de multiplicar i a les quatre dues entrevistes amb pares, espero que no notin que m'adormo. A tres de sis toca seminari d'educació física a Vic fins a tres de vuit, després tenim un sopar, he de pensar en gravar el Polònia. Després a dormir i a esperar quantes hores ens donarà la pubilla...
Foto: "Bevent sola" de JRoca

9 comentaris:

Anònim ha dit...

En dies com aquests que acabes de passar, jo l'endema, si puc, a les 10 ja soc a dormir. Sino acabo fent cara de malalt...

Bloc ha dit...

Hola Jordi,

inicio el meu bloc i et vull donar gràcies per la pàgina que tens. T'agregaré també el teu bloc a la meva llista. Et sembla bona idea la del bloc?

Salutacions company!

Salvador Macip ha dit...

Llegeixo el post de matinada i amb el meu hereu en braços. Per sort encara no té edat d'anar a escola. Tremolo només de pensar-hi... Anims!

Anònim ha dit...

jajajajaja.Nosaltres tenim un nin de quasi 7 anys i una nena de 19 mesos. Ja no recordàvem que és això de no dormir...de cantar fluixet...de l´apiretal...la nostra ja en pesa 15...alguns matins no tenc ni força per treure el material de la classe.Són etapes que ens toca viure!!!!!.

JRoca_Font ha dit...

Merrameu,
nosaltres també acostumem a anar a dormir d'hora en dies així sobretot els divendres que portem l'acumulació setmanal.
Estudiant MEF,
l'enllaç no em porta al teu bloc, repassa'l. Em sembla genial que facis un bloc, endavant.
Salvador,
ja t'ho trobaràs! ;-) tu ara deus passar per l'etapa còlics, no?
Anònim,
ja ho pots ben dir, són etapes. Tinc ganes que ja tingui tots els queixals d'una vegada.
Salut a tothom i gràcies per aportar.

Anònim ha dit...

Ara si!!

Una petita errada jeje
:)

Salvador Macip ha dit...

Els còlics, exactament. Quina alegria. Pel que veig tots hem de passar per les mateixes vicissituds...

Montserrat ha dit...

Paciència... em sap greu dir-te que no has fet res més que començar. La meva pubilla no té còlics, ni febre, ni necessita apiretal... el que té són les primeres festes universitaries i això també em fa passar la nit sense dormir. No entenc per que les fan en dijous... demà el despertador em tocarà igualment mentre ella es posa a dormir.

JRoca_Font ha dit...

Estudiant MEF,
ara et toca anar omplint el bloc de continguts i ser constant.
Salvador,
els còlics els recordo molt bé, van durar més o menys fins els quatre mesos.
Montserrat,
la qüestió és patir, això ningú ens ho treu.
Salut